PETROS MITSAKOS
ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
Στη σύγχρονη εποχή, οι επιχειρηματίες αναζητούν συνεχώς διευρυμένους τρόπους για την διαρκή ανάπτυξη της επιχείρισης τους. Επιπλέον, με το πέρασμα του χρόνου διαπιστώνουν πως τα καταστήματα τους έχουν υποστεί φθορές και τέλος παρουσιάζουν την ίδια στατική εικόνα στο κοινό που απευθύνονται. Η ανακαίνιση αποτελεί την απάντηση για την ριζική διευθέτηση των παραπάνω προβλημάτων.
Στόχοι της High quality P.M. renovations στην ανακαίνισης ενός καταστήματος είναι :
- Η σωστή σχεδίαση του καταστήματος, των αποθηκευτικών χώρων και μέσων κάτι το οποίο επιτυγχάνεται λόγω της πολυετούς εμπειρίας μας στον χώρο της ανακαίνισης
- Η μεγιστοποίηση της λειτουργικότητας και καλύτερη αξιοποίηση του χώρου. Με την κατάλληλη ανακαίνιση, αυτόματα διευκολύνεται η επικοινωνία, η ροή και η διακίνηση των επιμέρους τμηματικών χώρων (ο χώρος εξυπηρέτησης πελατών & πωλήσεων, με την αποθήκη, το εργαστήριο, κλπ). Επιπλέον βελτιώνεται η διέλευση και η συνεργασία του προσωπικού και έτσι υπάρχει μεγαλύτερη απόδοση στην εργασία τους, γλυτώνοντας χρόνο και κόπο (ειδικότερα στα φαρμακεία όπου πολλές φορές σε αρκετά μικρούς χώρους πρέπει να εντάξουμε μεγάλο εμπόρευμα χωρίς να νοιώθει ασφυχτικά ο εργαζόμενος ή ο επισκέπτης). Επίσης, ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται και στην δημιουργία ενός άνετου χώρου υποδοχής και εξυπηρέτησης του πελάτη ώστε να νοιώθει ασφάλεια και οικεία.
Ζήστε ευχάριστα και λειτουργικά στο χώρο σας ανακαινίζοντας τον με την High quality P.M. renovations
Στόχοι της High quality P.M. renovations στην ανακαίνισης ενός καταστήματος είναι :
- Η σωστή σχεδίαση του καταστήματος, των αποθηκευτικών χώρων και μέσων κάτι το οποίο επιτυγχάνεται λόγω της πολυετούς εμπειρίας μας στον χώρο της ανακαίνισης
- Η μεγιστοποίηση της λειτουργικότητας και καλύτερη αξιοποίηση του χώρου. Με την κατάλληλη ανακαίνιση, αυτόματα διευκολύνεται η επικοινωνία, η ροή και η διακίνηση των επιμέρους τμηματικών χώρων (ο χώρος εξυπηρέτησης πελατών & πωλήσεων, με την αποθήκη, το εργαστήριο, κλπ). Επιπλέον βελτιώνεται η διέλευση και η συνεργασία του προσωπικού και έτσι υπάρχει μεγαλύτερη απόδοση στην εργασία τους, γλυτώνοντας χρόνο και κόπο (ειδικότερα στα φαρμακεία όπου πολλές φορές σε αρκετά μικρούς χώρους πρέπει να εντάξουμε μεγάλο εμπόρευμα χωρίς να νοιώθει ασφυχτικά ο εργαζόμενος ή ο επισκέπτης). Επίσης, ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται και στην δημιουργία ενός άνετου χώρου υποδοχής και εξυπηρέτησης του πελάτη ώστε να νοιώθει ασφάλεια και οικεία.